• se sídlemLuční 2555/32 616 00 Brno-Žabovřesky
  • identifikační číslo: 19825391
  • zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Brně
  • pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.sewmuse.cz

Podle občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo při nákupu přes internetový obchod odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. V této lhůtě může být zboží bez udání důvodu vráceno nebo (za níže uvedených podmínek) výměněno. 

Zboží nám prosím zasílejte v původním obalu. Není-li to možné, zabezpečte zboží dostatečně tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Právo odstoupit od smlouvy se   dle § 1837 občanského zákoníku nevztahuje na případy, kdy bylo zboží individuálně upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (kvůli  velikosti, barvě apod.), můžete nám jej poslat zpět. Předem nás prosím informujte zasláním zprávy na info@sewmuse.cz, jaké položky a za co je chcete vyměnit: název, barva, velikost. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

REKLAMACE

  • Důležité: Upozorňujeme, že drobné odchylky v barvě nebo vzoru nejsou považovány za vadu výrobku. Suroviny i finální produkty jsou ručně vyráběné. Recyklovaný korek je ručně lisovaný, a proto může být náchylný k poškození při praní – doporučujeme výrobek neprat.
  • zboží, které vykazuje vadu, je možné reklamovat
  • záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží, nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží
  • záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným používáním zboží.
  • před odesláním zboží nás prosím nejdříve kontaktujte a domluvíme se na podrobnostech
  • poštovné za přepravu hradí zákazník
  • zboží je nutné vrátit v původním stavu, nepoškozené, čisté a nenošené
  • v případě uznání reklamace, zboží na vlastní náklady vyměníme a zašleme zpět na vaši adresu
  • v případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího

Kupující je při reklamaci povinen dodat prodávajícímu reklamované zboží a prokázat, kdy zboží zakoupil u prodávajícího, například předložením dokladu o zaplacení zboží nebo účtenky či jiným prokazatelným způsobem.